Clan de Banlieue x KFC presenteert exclusieve collectie: opbrengst gaat naar stichting Banlieue
Fastfoodketen KFC en het streetwear merk Clan de Banlieue brengen vandaag een exclusieve collectie uit dat alleen tijdelijk online te koop is. De collectie markeert het einde van wegwerp plastic bij de KFC-restaurants en de opbrengst gaat naar de Banlieue Foundation. Een organisatie die zich inzet voor het creëren van kansen en mogelijkheden voor jongeren en volwassenen. Centraal in de capsule collectie staat het herkenbare design van het populaire Rotterdamse streetwear merk verwerkt in een iconische herbruikbare KFC x Banlieue bucket en KFC x Banlieue t-shirt.

Limited edition herbruikbare buckets
De samenwerking tussen KFC en Banlieue werd afgetrapt door de takeover van vijf KFC-restaurants in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag. De locaties waren het spreekwoordelijke canvas van de Rotterdamse graffiti-kunstenaar JEEJ. Omdat de collectie ook het einde van wegwerp plastic bij KFC betekend, kan een limited edition herbruikbare KFC x Banlieue bucket niet kan ontbreken. De gelukkigen die snel handelen en één van de buckets hebben aanschaffen, kunnen met deze herbruikbare bucket tot en met eind september naar een van de KFC’s om deze opnieuw met korting te laten vullen bij hun bestelling.