Daily Paper wil jongere generatie aanmoedigen hun potentie in te zien met SS22 collectie (video)

Bijgewerkt op: 19 feb.

Na de recente samenwerking met Off-White™ en Surf Ghana, heeft Daily Paper nu zijn lente/zomer 2022-collectie gelanceerd. Het merk lanceert zijn officiële campagne in teken van vrije expressie en de reis naar bevrijding. De campagnevideo van het merk legt de modellen vast als jonge revolutionairen die samen staan en symbool staan voor eenheid en solidariteit.


De SS22-campagne van Daily Paper

Met de SS22 campagne wil Daily Paper de verhalen vertellen van jongeren door middel van dans, muziek, kunst en beweging. De campagne zet hun collectieve reis naar de toekomst voort en wilt op deze manier laten zien hoe belangrijk vrijheid van meningsuiting is omdat het de enige manier is dat de jongeren hun stemmen kunnen laten horen waardoor hun gemeenschap vooruit kan.



"Als je altijd normaal probeert te zijn, zul je nooit weten hoe geweldig je kunt zijn."

Nieuwe collectie

Met als doel om de jonge generatie aan te moedigen om hun potentie in te zien, bestaat de nieuwe collectie uit bijvoorbeeld een polojurk met de tekst: "Als je altijd normaal probeert te zijn, zul je nooit weten hoe geweldig je kunt zijn". Het ontwerp wordt opgevolgd met asymmetrische jurken met ruches, uitlopende broeken, trainingspakken en nog veel meer toffe designs die worden gemaakt uit eigen kantstoffen van Daily Paper





Campagne video

De video bestaat uit beelden die zijn gemaakt met een fish-eye-lens die vaak wordt gebruikt inde hiphopcultuur van de jaren ‘90. Met SS22 keert Daily Paper terug naar de bron met een collectie die de onvermoeibare energie en creativiteit van de hiphopgeneratie kanaliseert.


De nieuwe Daily Paper Spring/Summer 2022-collectie zal op vrijdag 18 februari 2022 om 12.00 uur CET wereldwijd online verkrijgbaar zijn op dailypaperclothing.com