Havana Club x Frenna lanceren campagne 'A Toast To The Culture' met nieuwe track ‘Waistline’

Havana Club en Frenna lanceren vandaag de campagne ‘A Toast To The Culture’ als ode aan opkomend talent. Om de samenwerking te vieren released de Ghanees-Nederlandse artiest de track 'Waistline' die vanaf vandaag beschikbaar is op alle streaming platforms. Daarnaast lanceren zij ook samen een unieke limited edition fles, ontworpen in collaboratie met creatives om hun op die manier een podium aan te bieden. De 28-jarige fotograaf Calvin Pausania, bekend van zijn werk voor onder andere Nike, Footlocker, Converse en Memphis Depay, was de fotograaf voor de gehele campagne.



FRENNA X HAVANA CLUB

Voor het traject hebben Frenna en Havana Club zes creatives begeleid tijdens mentorsessies wat resulteerde in onder andere een indrukwekkende track & videoclip, een limited edition fles met een uniek en kenmerkend design, en een speciaal portret schilderij van Frenna. De limited edition fles werd ontworpen door de Amsterdamse vormgever Julian Roebling. Op de fles zie je de kleuren van de Ghanese vlag terug, die dienen als een eerbetoon aan Frenna's roots. Daarnaast zie je ook Frenna’s beroemde '777' logo, een adelaar - waar Frenna naar op kijkt terug te vinden in het design. Voor de Havana Club, die van oorsprong uit de straten van het Cubaanse Havana komt, een plek waar cultuur, hard werken, en familie en vrienden de basis van succes zijn, is de samenwerking met Frenna daarom een no-brainer.


FRENNA

Frenna a.k.a Francis Edusei weet als geen ander dat succes een proces is van tegenslagen, geduld, hard werken en teamwork. De steun die hij kreeg van zijn gemeenschap, vrienden en familie, gecombineerd met zijn passie voor de hip-hop cultuur vormen het fundament van Frenna’s succes. Zijn Ghanese roots hebben altijd een grote invloed gehad op zijn muzikale ontwikkeling. Frenna groeide op in de Schilderswijk van Den Haag waar hij als tiener gevormd werd door alles wat hij in de wijk zag en meemaakte, ook heeft hij daar zijn werk ethiek ontwikkeld waardoor hij zijn dromen heeft kunnen waarmaken.




Over Havana Club

Havana Club is opgericht en gemaakt in Cuba, het is een merk dat geïnspireerd wordt door de energie van de stad Havana. Club Havana nodigt bierliefhebbers over de hele wereld uit om zich aan te sluiten bij de Cubaanse rum revolutie in elke slok Havana Club. Havana Club is er trots op 'The Rum of the People' te zijn en brengt Cubaanse straat energie en creativiteit naar consumenten door middel van culturele samenwerkingen met street fashion merken en muzikanten van over de hele wereld.