Reebok onthult nieuwe creatieve richting met short movie: Reconnect


Met de start van het FW21 seizoen, onthult Reebok een nieuwe videoserie, genaamd 'Reconnect', om consumenten een eerste blik te geven op de vernieuwde creatieve richting van het merk. De serie is een verzameling van momenten bekeken door de ogen van sport en de community. De nieuwe visie wordt aangestuurd door vicepresident Creative Direction Kerby Jean-Raymond en Artistic Marketing Director Jide Osifeso.

Creative team

Na de aanstelling van Jean-Raymond als Reebok’s vicepresident Creative Direction in september 2020, is het eerste wat hij deed het aannemen van collega-creative en ontwerper Jide Osifeso. Sindsdien heeft Osifeso, nu Reebok’s Artistic Marketing Director, intern een creative agency opgebouwd om te bouwen aan en het leiden van de nieuwe creatieve identiteit van Reebok. "Ik ben gezegend met drie tot vier creatieve partners in mijn leven en Jide is een van hen", aldus Jean-Raymond. “Hij is het genie dat achter je favoriete genieën heeft gestaan. We spreken dezelfde taal en geven om hetzelfde publiek.


Campagne

In de komende maanden zullen Jean-Raymond en Osifeso de nieuwe look en ethiek van het merk verder vormgeven. De nieuwe wereldwijde merkcampagne wordt gepresenteerd in SS22 alsook de eerste productlijn beïnvloed door Jean-Raymond. In SS23 wordt de eerste collectie onder volledige creative direction van Jean-Raymond onthuld.

banner.gif