Als totaal onbekende DJ een wereldtour maken? Max doet het gewoon

Max begon ooit met een wereldtour als DJ... Hij had nog geen muziek uitgebracht, maar was vastberaden te laten zien dat je alles kunt bereiken als je er een half jaar lang elke dag voor gaat. “Ik geloof dat je overal kunt komen.” Met zijn wilskracht is het Max gelukt om op Sziget te draaien en een clubtour in China te doen. En daar bleef het niet bij, want vanaf dat moment heeft hij alleen nog maar leuke dingen gedaan.



Max houdt van aandacht trekken en doet dat daarom for a living. Inmiddels niet meer als DJ. Tegenwoordig ontwikkelt hij creatieve concepten voor marketingdoeleinden. Vier dagen in de week voor Timm&Pimm en de overige drie dagen met zijn eigen bedrijf SUPERSIZED, die hij samen met Mr. Polska heeft opgericht.




Het bedrijf hoorde over de wereldtour van Max en besloot hem en @moksiempie - met wie hij het dj-duo Leboy vormde - het gezicht te maken van hun wintercampagne in 2015. De campagne hing door heel Amsterdam tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE).



Sinds een jaar of vier plakt Max zichzelf in foto’s van Kim Feenstra. “Het is een beetje uit de klauwen geëscaleerd”, zoals hij zelf zegt. Het was gewoon een grapje en Kim vond het leuk. Zelfs Linda magazine pakte het op. Nu, vier jaar later werkt hij samen met Kim aan haar bedrijf House of movements.




banner.gif