Tommy Hilfiger lanceert 'Pass The Mic'-campagne en jij kunt meepraten


Tommy Hilfiger campagne visuel Pass the Mic

Iedereen heeft de macht om de wereld (een beetje) te beïnvloeden en te veranderen. Het gaat er niet alleen om wat je doet maar zeker ook om wat je zegt, stemmen spreken boekdelen. Dit is de boodschap in de de nieuwe 'Pass The Mic' brandcampagne van Tommy Hilfiger. Ondersteund door beroemde filmsterren en muzikanten als Yara Shahidi, Anthony Ramos, Wizkid, Jack Harlow, Kim Soo-Hyun en DJ Cassidy bieden ze consumenten vanaf 25 september een wereldwijd platform om inspirerende boodschap te delen.


Het platform: 'Pass The Mic'

Op het Instagramkanaal van Tommy geven de acteurs en muziekanten hun visie op een stelling of een onderwerp. Als consument kun je daar dan op reageren via DM. Vrienden en volgers van het merk worden uitgenodigd om deel te nemen aan het gesprek op sociale media met behulp van #TommyHilfiger, #PasstheMic en @TommyHilfiger.


Lees hieronder alvast hoe acteurs en muziekanten hebben gereageerd op de verschillende onderwerpen.


Yara Shahidi

De Amerikaanse actrice, model en activist is voornamelijk bekend voor haar rol als de perfecte Johnson dochter: Zoey Johnson (Black-Ish en spin-off show Grown-Ish). Naast acteren is Shahidi ook een full-time Harvard Student. Dit is wat de actrice zei over het onderwerp 'zelfvertrouwen': “I am the ‘I’ in light. I am the reason the future is so bright.”


“I am the ‘I’ in light. I am the reason the future is so bright.”

Anthony Ramos

Deze Broadwayster maakte zijn eerste publieke verschijning in 2011 als Sonny in de musical Grease. Dit was het begin van een succesvol Broadway- en filmcarrière in musicals en films zoals: 'Hamilton', 'In the Heights' (Musical), 'A Star is Born' en 'She’s gotta have it all'. Dit is wat Anthony zei over het onderwerp 'maatschappij': “We change the world by redesigning who we are, but never forgetting where we came from.”


Jack Harlow

De Grammy genomineerde artiest ging viraal op TikTok met het lied “'What’s Poppin' in 2020. Een jaar later en is hij een multi-platinum rapper, die naam heeft maakte tijdens de pandemie met creatieve optredens. Dit is wat de rapper had te zeggen over het onderwerp 'inzet': “Words mean nothing if they’re not well said.”


Wizkid

Met zijn Afro-pop producties en featurings op nummers van Drake (One Dance) en Beyoncé (Brown Skin Girl) kan hij iedereen meenemen in het ritme van zijn geweldige dansnummers. Dit is wat de Wizkid te zeggen had over het onderwerp 'karakter': “How many tries? And still you rise.”


Kim Soo-Hyun

Bekend als één van de bestbetaalde acteurs in Zuid-Korea. De succesvolle acteur heeft in meerdere Koreaanse hits gespeeld zoals: ‘It’s Okay to Not Be Okay’, ‘Real’ en 'Moon Embracing the Sun'. Dit is wat Kim zei over het onderwerp 'verandering': “Our little movement towards the future makes beautiful waves and changes the world.”


“Our little movement towards the future makes beautiful waves and changes the world.”

DJ Cassidy

Deze DJ uit New York zou alles moeten weten over de campagne. Bij zijn Youtubeshow genaamd 'Pass the Mic' nodigt hij R&B-artiesten uit om virtueel klassieke hits te zingen. Dit is wat de DJ had te zeggen over het onderwerp 'Pass the Mic': “Pass the mic and share your light. Every person, every voice can change the world. So, what do you have to say?”


Bekijk hieronder de campangevideo


banner.gif