Filling Pieces roept op tot actie en overbrugt generatiekloof met ‘United in Time’

Geschreven door Eline van Dijk

1 minuut lezen

/

16 Mar, 2023

Voor de nieuwe campagne ‘United in Time’ gaat Filling Pieces in gesprek met individuen uit vier generaties. Ieders unieke perspectieven en ervaringen worden gevierd. Zo streeft het Amsterdamse merk ernaar om het gesprek en begrip tussen generaties te bevorderen en uiteindelijk een ​​gevoel van eenheid te creëren dat leeftijd overstijgt. Daarmee is ‘United In Time’ niet alleen een campagne; het is een oproep tot actie.

SS23 - United In Time 9.jpg

Generatiekloof overbruggen

De visie om vanuit diversiteit, eenheid te vormen is diepgeworteld in het DNA van Filling Pieces. De vorige campagne weerspiegelde die visie krachtig middels de titel ‘Different, Together’ en met de specifieke focus op de generatiekloof bouwt ‘United in Time’ daarop voort. In de huidige werk- en creatieve ruimtes leven vier verschillende generaties naast elkaar met elk een eigen visie, unieke waarden en momenten. ‘United in Time’ heeft als doel om de generaties samen te brengen en de kloof te overbruggen. Om die visie tot leven te brengen, heeft Filling Pieces mensen van verschillende generaties gecast, waaronder eigen werknemers. Ook stelde het merk de volgende vraag aan invloedrijke mensen van elke generatie: “Hoe hebben vorige generaties u geïnspireerd en hoe zou u de volgende generatie inspireren?” Als onderdeel van de campagne deelt het merk de gesprekken op sociale media, om zo een waardevolle dialoog op gang te brengen.

Verschillende esthetische werelden

De campagne belicht ook de uiteenlopende esthetische werelden van de vier generaties. Denk aan de nieuwste camera’s, vintage polaroids en alles daartussen. Verschillende klassieke en moderne beeldtechnieken worden onderzocht en er wordt aangetoond op welke manier elke generatie de wereld heeft gevormd, hoe ze elkaar blijven beïnvloeden en inspireren. "United In Time is een kans om de rijke diversiteit aan ervaringen en perspectieven die elke generatie met zich meebrengt te vieren", aldus de woordvoerder van Filling Pieces.

Nog geen reacties

avatar

Meer van CreativeByNature

Nieuwe Patta-winkel opent haar deuren in Lagos, Nigeria

Nieuwe Patta-winkel opent haar deuren in Lagos, Nigeria

05 Apr / 1 minuut lezen

    Puma Palermo viert zijn Siciliaanse roots met twee nieuwe colorways

    Puma Palermo viert zijn Siciliaanse roots met twee nieuwe colorways

    20 Mar

    /

    1 minuut lezen

    Geen telefoons tijdens de modeshow van The Row: de invloed van viraliteit op het modelandschap

    Geen telefoons tijdens de modeshow van The Row: de invloed van viraliteit op het modelandschap

    06 Mar

    /

    1 minuut lezen

    Burna Boy is het nieuwe gezicht van G-STAR

    Burna Boy is het nieuwe gezicht van G-STAR

    17 Feb

    /

    2 minuten lezen

    Daniëlle Cathari x New Balance: classic model 991v2 krijgt een pistachio-twist

    Daniëlle Cathari x New Balance: classic model 991v2 krijgt een pistachio-twist

    14 Feb

    /

    1 minuut lezen

    Daily Paper’s nieuwe SS24 collectie weerspiegelt de zoektocht naar je eigen ritme

    Daily Paper’s nieuwe SS24 collectie weerspiegelt de zoektocht naar je eigen ritme

    13 Feb

    /

    1 minuut lezen

    Cookie voorkeuren

    Deze website maakt gebruik van cookies om de website te laten functioneren en statistieken te bewaren. Deze statistieken zijn volledig anoniem tenzij je andere toestemming geeft. Klik deze melding weg met "Advies gebruiken" om alle cookies te gebruiken. Wil je je eigen instellingen gebruiken, klik dan op "Gebruik mijn instellingen".