Snoop Dogg maakt van Death Row Records een NFT-label
Na een geweldig Super Bowl optreden en het nieuws dat hij platenmaatschappij Death Row Records heeft overgenomen, maakte Snoop Dogg bekend dat Death Row Records een NFT-Label wordt. Met de hele 'hype' omtrent alle NFT-projecten is het niet gek dat het rap-icoon het label update met wat moderne en financiële ontwikkelingen. Maar wat betekent dit voor de toekomst van Death Row?

Nieuwe tijdperk
In de Clubhouse-chatroom liet Snoop weten waarom hij dit besluit heeft gemaakt. "Death Row wordt een NFT-Label. We zullen onze artiesten door de meta verse en door een hele andere muziekketen leiden. Net zoals we de industrie hebben gebroken toen we de eerste onafhankelijke major waren. Ik wil de eerste major in de meta verse zijn, dus Death Row wordt een NFT". Snoop kondigde ook aan dat hij zijn nieuwe album BODR (Back On Death Row) beschikbaar maakt op de blockchain in samenwerking met het platform 'Gala Games'. In een e verklaring liet Snoop weten dat hij dankbaar is voor de kans om het iconische en culturele belang van Death Row records opnieuw te lanceren.