Eén van de meest invloedrijke creatives Heron Preston ontwerpt collectie voor Calvin Klein
23 Apr, 2021
1 minuut lezen
/
23 Apr, 2021
Calvin Kleine voor de culture
Met de campagne zet Calvin Klein de traditie voort om zowel opkomend talent en legendarische iconen te presenteren die de culture vertegenwoordigen. Van iconen als Nas, Lil Uzi Vert en Stevie Williams tot nieuwkomers Jordan Alexander en Sabrina Fuentes. “Dit gaat verder dan alleen een normale samenwerking. Ik noem het een samenwerking 2.0., omdat het werk dat we hebben gedaan en hoe we het hebben gedaan verder gaat dan alleen productontwerp en plaatsing. We hebben geprobeerd een nieuwe business taal te hervormen en te ontwikkelen, terwijl we de cultuur, ervaring en geschiedenis van Calvin Klein nog steeds volledig omarmen en respecteren,” aldus Heron Preston.
(Heron en zijn partner Sabrina)
De collectie
Met de collectie brengt Preston seizoenen en stijl bijeen. Hij zegt hierover: “Ik wilde een universele taal vinden die een wereldwijd publiek aanspreekt. Een taal die niet vervreemdt, maar je juist uitnodigt in deze wereld van eenvoud, die complexiteit wegneemt en je je eigen stijl laat ontdekken door het comfort en de ondersteuning van de kledingstukken.”
Behind The Scenes
Calvin Klein heeft een aantal hele toffe 'Behind the scenes' beelden van de campagne vrijgegeven. Check ze hieronder.
Meer van CreativeByNature
8 jaar Beyoncé’s Lemonade: een blik op een muziekaal en visueel meesterwerk
3 dagen geleden / 1 minuut lezen
Nog geen reacties